V médiách o nás povedali

HN Online

HN online logo

Slováci túžia po tom, aby im niekto, komu veria, svet financií vysvetlil

Dôveru si vedia získať aj finanční poradcovia, ak urobia dobrý prvý dojem a klient je s finančným produktom spokojný.

Denník N

Denník N

Až 80 % ľudí má pocit neistoty a ohrozenia financií

Viac ako polovica opýtaných cíti neistotu po finančnej stránke z dôvodu zvyšujúcej sa inflácie, ktorá ovplyvňuje ich životný komfort.

REFRESHER

Refresher

Slováci a financie: Až 80 percent ľudí sa cíti z dôvodu momentálnej krízy ohrozene

Vysoká inflácia núti ľudí uvažovať nad tým, ako svoje peniaze ochrániť a možno aj zhodnotiť.

Pravda

Pravda

Finančný trh je pre Slovákov komplikovaný, od finančných poradcov chcú zrozumiteľné informácie

Ľudia majú pocit, že finančný trh je komplikovaný, produktov je v súčasnosti na trhu veľa, spoločností, ktoré ich ponúkajú, tiež.

TREND

Trend

Ako vplývajú aktuálne udalosti na osobné financie a pocity Slovákov?

Mať bezpečne postarané o peniaze je momentálne hlavnou potrebou ľudí.

SLOVENSKÉ CENTRUM DIZAJNU

PROSIGHT vizualna identita

PROSIGHT – vizuálna identita

Počas leta 2015 sme začali tvoriť novú vizuálnu identitu pre odborníkov na finančné poradenstvo a vzdelávanie PROSIGHT Slovensko. Je postavená na neutrálnej čierno-bielej farebnosti so strieborným akcentom v produkčných aplikáciách. Ústredným motívom je iskra – záblesk poznania, spolu so sloganom „jasný pohľad na financie“. Počas rebrandingového večera sa premietalo aj naše krátke video. Roztancovali sme 6 paličiek z loga, z ktorých sa animujú hodnoty firmy. Rebranding pokračuje, v súčasnosti s dcérskou spoločnosťou PROSIGHT Academy vo výrazne farebnejšom prevedení.

FINREPORT

Anketa: Budúcnosť praje digitalizácii finančných služieb. Bez agentov to však nepôjde

Finančné sprostredkovanie podlieha modernizácii a digitalizácii. Do popredia sa dostáva pojem fintech. Jednoduchšie produkty, ako napríklad povinné zmluvné poistenie, cestovné poistenie a zodpovednosť za škodu, je možné bez problémov uzatvoriť online.

FORBES

Ľudia pre nás nie sú zdrojom, ale hodnotou

Finančná spoločnosť PROSIGHT Slovensko vznikla, pretože jej traja zakladatelia Peter Mačák, Peter Friedmann a Milan Šolc boli sklamaní z fungovania finančného sprostredkovania na Slovensku.

STARTITUP

Profesia finančných sprostredkovateľov sa mení. Na Slovensku sa im vracia dôvera a rešpekt

Skutočný finančný sprostredkovateľ je profesionál, ktorý sa rozhodol brať oblasť finančného sprostredkovania rovnako vážne, ako k svojej práci pristupujú kvalitní právnici, auditori či účtovníci.

FORBES

Stoja za úspešným podcastom Na rovinu o podnikaní: Slováci majú o vzdelávanie na internete veľký záujem

Internetový podcast Na rovinu o podnikaní sa len za dva mesiace dostal medzi najpočúvanejšie podcasty vo svojej kategórii. Poslucháčom ponúka bezplatne praktické rady a osobné skúsenosti podnikateľov, ktorí vybudovali úspešné firmy nielen na Slovensku, ale aj vo svete.

HOSPODÁRSKE NOVINY

Firmy rastú vďaka kvalitným ľuďom. Dôkazom sú ich reálne príbehy

Úspešným môže byť dnes každý, kto má o to skutočný záujem. Dôležité je sústrediť sa pritom nielen na kariéru, ale aj na budovanie osobnosti. S podporou profesionálov to ide ľahšie.

TV MARKÍZA

Poisťovne splátky neodpustia

Po vzore bánk komerčné poisťovne nepôjdu. Odklad splátok za poistky odmietajú a radia prehodnotiť uzavreté zmluvy. Ak totiž poistku nezaplatíte, zmluva vám zanikne.

FORBES

Ako si zabezpečiť peniaze v neistej dobe

V súčasnosti má neistota spôsobená koronavírusom vplyv najmä na naše finančné rozhodnutia. Čo s hypotékou? Čo sa stane, ak prídem o prácu?